Het einde is in zicht - Reisverslag uit Kampala, Oeganda van Mirthe Boom - WaarBenJij.nu Het einde is in zicht - Reisverslag uit Kampala, Oeganda van Mirthe Boom - WaarBenJij.nu

Het einde is in zicht

Door: mirthe van den boom

Blijf op de hoogte en volg Mirthe

02 Juni 2014 | Oeganda, Kampala

hallo hallo,,,
sorry dat het even heeft geduurd met deze blog.. maar steeds als ik wou schrijven deden de computers het niet.. of wat het internet te laag..
anyway ik schrijf nu dus dan is het oke..
Het einde is in zicht.. yay!!

2 weken geleden hadden wij de festival of arts. dat is een avond waar alle klassen het mooiste werk laten zien.. en ophangen i de klas.. de ouders van klas naar klas kunnen gaan om het te bewonderen.. en tussendor een soort show.. met mooie performances..
zo hadden wij (early years) een dans op het liedje 'who is the king of the jungle' gedaan. omdat wij de laatste maand het over de jungle hadden en onze klas hadden om getoverd in een jungle.. (vet veel werk.. maar lekker creatief ^^) het was wel een enorme werk hoor.. alle 18 kinderen zo goed mogelijk laten dansen,, maar in the end .. het is gelukt.. :P en ze deden het zo goed.. ik ben echt trots op ze.!!

verder is het nu weer lekker rustig en zien we het eind in zicht komen.. which is gud.. i think we are all looking forward to our break.. nog 3 weekjes.. we zijn nu bezzig met de reportcards.. en de boeken afmaken..
maar het is gerust lekker kalm..
vanavond hetbben we een teachers dinner.. ook nice..

ik spend nog lekker veel tijd door met alena want die gaat voorgoed weg :( dus ben ik vrijdag met haar uit geweest en het was gewoon hilarisch heb echt veel gelachen.. en gister een movie night.. ook zijn we pas helemaal naar beneden gelopen.. in kabalagala om voor leuke jurkjes te kijken..

ohh ik heb trouwens mooie venz gekocht hier.. en vet goedkoop trouwens als je het verrekent naar euros .. 70000 shillings.. - 23 euro ongeveer..!!!.. vet nice !

het is hier these days echt behoorlijk heet.. 30 graden.! its insane..
met mij gaat het verder trouwens super goed.. en ik ben super excited om in 3 weekjes weer lekker een maand terug te komen.. en te fietsen.. en bij elkaar te zijnn..

love you all dearly.. xxx
Mirthe

ik ben Mirthe, en ik ga op reis naar uganda. ik heb een baan gevonden op een internationale school, ik zorg daar voor de peuters 2-4 jaar.

Actief sinds 01 Sept. 2013
Verslag gelezen: 367
Totaal aantal bezoekers 12510

Voorgaande reizen:

01 September 2013 - 01 Juli 2014

mijn avontuur in uganda

Landen bezocht: