Op vakantie naar nl - Reisverslag uit Kampala, Oeganda van Mirthe Boom - WaarBenJij.nu Op vakantie naar nl - Reisverslag uit Kampala, Oeganda van Mirthe Boom - WaarBenJij.nu

Op vakantie naar nl

Door: mirthe van den boom

Blijf op de hoogte en volg Mirthe

01 Augustus 2014 | Oeganda, Kampala

hallo allemaal..

ik keek me er toch zo naar uit dat ik weer lekker even naar nederland mocht.. om weer lekker in nederlandse kerkdiesnten te zitten.. nederlands te praten (en goed om weer te oefenen) mijn vrienden weer te zien, mijn zussen broers en oma en opa's en papa en mama natuurlijk. om een heerlijke hug te krijgen van de mensen waarvan ik hou <3

Toen ik aankwam stond karlijn ward papa en mama op mij te wachten en heb ik hun een heerlijke hug te geven. ik moest een wel een klein traantje bij afvegen hoor, vooral toen ik papa en mama omhelzde. Toen ik thuis kwam zag manouk me aankomen en kwam ze aanrennen en moest ik eigenlijk ook bijna van huilen (wat ze zich waarschijnlijk niet realiseerde), precies hetzelfde bij mijn broer mischa. i love them so much and just needed their hugs and loved seeing them again, ik ga ze echt missen als ik weer terug ga.. allemaal! en iedereen ook in de kerk en vrienden.

Wat ik allemaal had geplant deze vakantie was.. een beetje oppassen bij mijn oppas adresje en die kinderen vonden het ook zo onwijs leuk dat ik er weer even was.. ook had ik me opgegeven voor een tienerkamp op de betteld in noord holland en had ik mezelf opgegeven als leider. verder lekker shoppen en veel dichter bij God komen.. echt nog een sterkere relatie met God te krijgen.

Tot nu toe vid ik het zeker een geweldige vakantie. Het tienerkamp was zo ongeloofelijk mooi..

verder ben ik ook bij de bruiloft van een familie vrienden geweest wat ook erg leuk en mooi was om daarbij te zijn. ook ben ik bij de uitreiking van mijn zus haar opleiding geweest.. congratz sis.. en ze heeft ook al een baan gevonden.. the Lord really blessed her in those ways.. and i know he will keep blessing her. your blessed my dear sis<3

verder ben ik vaak langs geweest bij oma en opa en oma.. which i loved too its been great..!!

i really loved being in holland for a month it was a blessed time but i know the lord will poor out more blessing when i am in uganda. for that is where he send me. i will do His work.. and i am excited i really feel so blessed.. i love you lord!

i love you all!!!
xxxx and will miss u when am back in uganda
- mirthe

  • 29 Augustus 2014 - 23:07

    Pap En Mam:

    Tsjonge wat vonden wij het onwijs gezellig dat je bij ons was. Wat een bos haar verloor je he ..toen je de vlechtjes na 5 weken eruithaalde maar het is goed gekomen. Heel veel succes en blessings voor de komende tijd! We houden heel veel van je!
Mirthe

ik ben Mirthe, en ik ga op reis naar uganda. ik heb een baan gevonden op een internationale school, ik zorg daar voor de peuters 2-4 jaar.

Actief sinds 01 Sept. 2013
Verslag gelezen: 169
Totaal aantal bezoekers 12512

Voorgaande reizen:

01 September 2013 - 01 Juli 2014

mijn avontuur in uganda

Landen bezocht: