Het word alweer mijn 3de jaar! - Reisverslag uit Kampala, Oeganda van Mirthe Boom - WaarBenJij.nu Het word alweer mijn 3de jaar! - Reisverslag uit Kampala, Oeganda van Mirthe Boom - WaarBenJij.nu

Het word alweer mijn 3de jaar!

Door: mirthe van den boom

Blijf op de hoogte en volg Mirthe

28 Augustus 2015 | Oeganda, Kampala

Hallo allemaal, hoe is het met jullie? Ik hoop allemaal goed. :)

Met mij gaat het goed.. ik had een super zomervakantie.. Heerlijk bij mijn ouders.. en broers en zussen. Ik vond het ook zo mooi dat ik bij mijn broertjes doop kon zijn. Echt, tranen waren in mijn ogen dat vond ik zo mooi. Toen mijn zusje werd gedoopt kon ik er niet bij zijn en ik weet nog hoe erg ik dat vond.. dus om er bij te kunnen zijn was echt bijzonder en fijn. :)
Verder heb ik veel met mijn broers en zussen en vrienden gedaan wat ook erg leuk was.. vorige keer hadden mijn vriendinnen niet veel tijd. Mijn ene vriendin is zwanger dus dat was ook mooi om te zien.
Ook ben ik nog naar epe geweest met mij ouders en broertje en zusje.. in de bossen speurtochten doen, gewoon echt VET leuk ^^

Toen ik terug kwam in Uganda vond ik het herrlijk om mijn vrienden weer te zien, al was mijn huisgenoot nog niet terug dus was het best saai.. al was mijn vriend elke dag wel bij mij.. samen koken.. samen lachen.. dat was gezellig en fijn. Laura mijn huisgenoot kwam die week erna thuis which was fine.. but i was glad she got home want ik miste dr wel in zon leeg huis.

Alena is op bezoek nu.. zij woonde met mij int huis het eerste schooljaar en zijn toen echt zussen geworden <3
Echt leuk dat ze er met mij is hier.. ik heb haar echt gemist.

School is 25 augustus begonnen.. dus er is net een week voorbij en het was behoorlijk vermoeiend.. ik heb nu 7 kindjes in totaal en super cuties.. maar tis de eerste keer dat ze naar school gaan dus sommige kinders rennen gewoon uit t klasje en dan moet je er weer achteraan rennen.. of je draait je even om en er is er weer een weg. We moeten wel goed onze ogen open houden de eerste week.. lol
Miss rachael doet het goed.. zij is de klasse assistent in K3 ( kindergarten 3)

Ik vind het hier nog steeds leuk en ik heb nu een goede kerk gevonden.. met goede worship songs.. waarbij ik mezelf gewoon heerlijk kan uitstrekken. En bij die kerk zit ook een bijbelstudie groep waar ik nu ook al een paar keer naartoe gegaan ben.. het voelt goed daar en alena gaat nu ook met mij mee.. en twee vrienden van ons gan ook naar die zelfde bijbelstudie.. dus het zit nou goed. :)

Verder begin ik nu echt ons Royal love Childrens Home project te beginnen.. ik heb mensrn ontmoet en gesproken die de kinderen verschillende skills kunnen leren zoals: het maken van kralen, kaarsen maken, fietsjes maken van ijzerdraad.. sowing enzovoort.. van alles.. en ik heb iemand ontmoet die mij will helpen met de kinderen omdat ik nog niet heel goed ugandees kan praten. Maar als ik hierover nadenk.. over t project.. i get excited.. ^^
Pray for the project please and for me.

Nou.. ik moet weer aan de slag.. duss doei doei jullie horen wel weer van mij..
Lots of love and blessings
Xx mirthe

  • 28 Augustus 2015 - 15:32

    Pap En Mam:

    Wat een leuke brief weer. Heel veel succes met je klasje en kusjes van ons

  • 02 September 2015 - 11:59

    Manouk En Art:

    Hee mirt,
    Wat leuk weer om te lezen.
    Succes met de kindjes! En veel plezier nog met Alena nu ze er nog is ;)
    Groetjes en liefs
Mirthe

ik ben Mirthe, en ik ga op reis naar uganda. ik heb een baan gevonden op een internationale school, ik zorg daar voor de peuters 2-4 jaar.

Actief sinds 01 Sept. 2013
Verslag gelezen: 246
Totaal aantal bezoekers 12516

Voorgaande reizen:

01 September 2013 - 01 Juli 2014

mijn avontuur in uganda

Landen bezocht: