druk druk druk! - Reisverslag uit Kampala, Oeganda van Mirthe Boom - WaarBenJij.nu druk druk druk! - Reisverslag uit Kampala, Oeganda van Mirthe Boom - WaarBenJij.nu

druk druk druk!

Door: mirthe van den boom

Blijf op de hoogte en volg Mirthe

18 December 2014 | Oeganda, Kampala

hehe.. de kerst komt er weer aan!
dat vind ik toch wel altijd zo heerlijk, kerst knutsels maken met de kinderen, kerst liederen.. al is het niet helemaal compleet want er is geen sneeuw.. of kerstboom.. of het word snel donker.. :P
maarja hier is het juist net het droge seizoen geworden met verschrikkelijk veel dust, veel zon.. en hitte!

hoe is het met jullie alle daar in het koude kikkerland.. ik miss die sfeer van kerst wel hoor met lichtjes aan ieder huis.. hier heb je dat niet echt.. verder gaat het goed met mij en hier inn uganda we zijn op school hard bezig geweest met het kerstprogramma.. (for the last 4 weeks).. een drama stuk van de early years zelf.. the birth of Jesus reinacted by 30 small, cute, shy 3-5 year olds.. :) adorable.. (super schattig)..

het was wel veeeeel oefenen.. ze moesten 3 nieuwe lange liedjes leren.. en anderen de tekst die ze gingen zeggen.. dan ook de way we get on and off of the stage,, whoaah.. eigenlijk best veel voor zulke jonge kinderen.. maar het was super schattig echt leuk.. (voor fotos kijk op facebook voor onze school: acacia international school.

daarbij moesten we ook de wat.. de achtergrond schilderen en het huis van maria maken.. behoorlijk veel werk hoor.

op school was het dus druk druk druk..
thuis was het heerlijke rustig met een klein kerst sfeertje.. ik en laura mijn huisgennoot hadden een nep kerstboompje gekocht met versieringen, en kerstballen van vorig jaar (zo'n 5 ballen.. :S)
en kerst lichtjes langs het raamkozijn.

dan had laura vet veel liedjes gedownload op haar computer van christmas en een paart kerstfilms gedownload.. dus de kerstsfeer thuis zat er wel in.. :)

verder gaat het gewoon goed met mij hier in uganda k ben nog steeds supr happy hier.. its just home..
al heb ik wel super veel zin in vandaag want ik vertrek naar nederland in zon 12 uur.. vet nice!!!

eindelijk weer mijn vader en moeder omhelzen.. dat miss ik wel erg hier hoor.. en mijjn brothers and sisters.. i love them.. and miss them, its good to be home for christmas and the new year..
well be blessed' and see you all in like a day!!!
xxx

  • 18 December 2014 - 16:13

    Sis:

    Love u sis!!!!! See u soon!!!!
Mirthe

ik ben Mirthe, en ik ga op reis naar uganda. ik heb een baan gevonden op een internationale school, ik zorg daar voor de peuters 2-4 jaar.

Actief sinds 01 Sept. 2013
Verslag gelezen: 244
Totaal aantal bezoekers 12526

Voorgaande reizen:

01 September 2013 - 01 Juli 2014

mijn avontuur in uganda

Landen bezocht: