stressen, lachen en blessings all together <3 - Reisverslag uit Kampala, Oeganda van Mirthe Boom - WaarBenJij.nu stressen, lachen en blessings all together <3 - Reisverslag uit Kampala, Oeganda van Mirthe Boom - WaarBenJij.nu

stressen, lachen en blessings all together <3

Door: mirthe van den boom

Blijf op de hoogte en volg Mirthe

01 April 2014 | Oeganda, Kampala

hallo allemaal,, sorry dat ik al een tijd niet heb geschreven maar ik had het druk en heb gestessd maar ook enorm leuke tijd gehad...

Het was de 28ste sportsdag op acacia.. en moesten natuuk behoorlijk wat regelen en organiseren en oefenen met de kinderen. Alena was part of the organisation en ze vond het verschrikkelijk omdat het allemaal zo laat klaar was. ik vond het ook best irritant want het waren hele racen en wij als early years willen daar wel graag voor oefenen.. de soort spellen die er waren: vul een fles met water met een spons, aankleedrace, het maken van een woord met 5 letters in een groep, 40 meter rennen,, enkels vast twee aan twee rennen, met zijn tweeen springtouwen terwijl je samen 1 trui aan hebt.. een pannekoek (bean bag) omkeren met een tennis racket...

anyway op de dag zelf was ik team leidster van team geel!!! whoaaaahooooo!! haha en ik ging helemaal los en moedigde mijn kindjes aan. want ik weet dat ze het kunnen. In mijn team waren niet persee de snelste kinderen maar alsnog heeft mijn team gewonnen!!!! whoooooo!!! hahaha ik was echt blij met mijn kindjes :) Jason mijn baas zei ik snap niet hoe je hebt kunnen winnen maar gefeliciteerd.. waarschijnlijk hoe je ze hebt aangemoedigd.. ik vond dit wel een blessing ik ben een nieuwe teacher en dan win ik zo'n sportsdag gelijk het eerste jaar.. ja dat vond ik wel een blessing ja.. en ben er nog steeds blij mee :)

verder heb ik weer mijn salaris gekregen en heb het nu, dit keer verstopt. hopelijk word het dit keer niet gestolen.. best irritant..

ik heb een nieuw kindje in mijn klasje,, ze heet anna en is australiaans. ze kent de meeste sounds en letter al en is de jongste in mijn klasje al kleurt ze met beide handen en is haar grip nog niet goed genoeg om te gaan schrijven.. maar ik heb dus weer een leuke challange van een grietje.. lol :P,, ook een blessing..

verder ben ik zondag gaan zwemmen met alena tim, isabella (van de kerk) adam ( haar huisgenoot) en just ( een nederlandse gozer) maar t was leuk en hebben we daarna met elkaar gegeten.. het was heerlijk en leuk en een fijne avond..
ook had ik weer bijbelstudie op donderdag en de praising was zooooo heerlijk.,...
de gitaar speelde blessed be your name.. en een andere man speelde de achtergrond gitaar erbij en dan ugandese drum.. en het was zo mooi en heerlijk.. ook werd er een rwandese praise song gezongen door paule en hij kon goed zingen en zijn gitaar was zooo mooi.. echt ik genoot daarvan..

dus mijn maandje is eigenlijk wel heerlijk geweest.. ook heb ik de film mama heidi gekeken wat super mooi was. ze toen echt iets dat amazing is.. waar ik de tranen in mijn ogen kreeg.. k raad jullie aan de film te kijken.. zeker zo onwijs mooi..

ook is het nu officieel regenseizoen wat eigenlijk wel heel lekker is.. het regent nu wel elke dag.. :)

verder had ik een zeek pijnlijke blaasontsteking maar heb medicatie genomen en t word steeds beter.. praise God..

i love him so much.. he has done so much for me sometimes we dont even realise it.. but sooo much.. and i love him and thank him for that sooo much!! my God is great, awesome,.. incredible..
<3

i pray God will bless u this week and this evening.. i love you all and miss u all!!! xxxx

  • 01 April 2014 - 19:56

    Pap En Mam:

    Wat leuk om dit allemaal te lezen, fijn dat je zo'n goeie maand had.
    We zijn dankbaar dat je t zo goed doet, en dat je je vertrouwen op God stelt!
    Heel veel blessings terug lieverd, we houden van je
    Tot bels
    Kusjes

  • 01 April 2014 - 23:17

    Manouk:

    Hoi Mirtje! Wat gaaf dat je gewonnen hebt met het gele team! Ik zie al helemaal voor me hoe je ze keihard staat aan te moedigen hahaha. Leuke kinders heb je toch in je klasje!
    EN wat heerlijk dt het weer regent, al is elke dag misschien wel wat veel ^^
    Ik mis je wel hoor meid, heb er zin in dat je weer komt van de zomer!
    Hoop dat je blaasontsteking snel helemaal weg is, i'll be praying for u!

    Love, ur sis
Mirthe

ik ben Mirthe, en ik ga op reis naar uganda. ik heb een baan gevonden op een internationale school, ik zorg daar voor de peuters 2-4 jaar.

Actief sinds 01 Sept. 2013
Verslag gelezen: 239
Totaal aantal bezoekers 12523

Voorgaande reizen:

01 September 2013 - 01 Juli 2014

mijn avontuur in uganda

Landen bezocht: