super drukke maand! - Reisverslag uit Kampala, Oeganda van Mirthe Boom - WaarBenJij.nu super drukke maand! - Reisverslag uit Kampala, Oeganda van Mirthe Boom - WaarBenJij.nu

super drukke maand!

Door: mirthe van den boom

Blijf op de hoogte en volg Mirthe

31 Januari 2014 | Oeganda, Kampala

hallo allemaal,

daar ben ik weer met een berichtje uit uganda..
het is echt zo ongeloofelijk heet hier.. elke dag.. ik denk zon 36 graden of zelfs meer..!
ik zweet me elke dag te pletter.. en probeer elke dag te zwemmen maar dan komt het er weer niet van want dan kom ik pas om 5 uur thuis.. maarja.. ik ben van plan om zondag echt te zwemmen..

ik ben weer begonnen met mijn boda lessen en ik heb pas een heel stuk op deweg gereden.. maar mijn school naar heritage (voor de gene die de afstand weten) voor de genen die dat niet weten .. van dorp naar de albert sweitzer brug.. heen en terug met mijn leraar achterop natuurlijk.. maar zelf gereden.. zelfs in traffic.. wat ik echt super vet vond!!! hahaha
al deed ik wel een wheely op de voorste band van de boda wat ik best eng vond want ik kieperde bijna eraf.. gelukkig niet maar het scheelde maar een haartje..

vandaag had ik chapel met de early years waar we al een paar weken voor aan t plannen waren.. wij wouden qua muziek dat ik dwarsfluit zou spelen en alena gitaar.. want ze gebruiken meestal alleen internet als achtergrond muziek.. maar wij wouden het anders doen. OOk hadden wij gevraagd of wij een paar meiden konden gebruiken voor het liedje " our god is greater.. die ik en alena speelde en die meisjes dan zouden zingen.. dit vond ik ook erg leuk.. verder deed miss monicA het word over joseph .. het eerster stukje.. en daar na afsluiten en hadden wij een presentje voor ze om terug te denken aan de chapel die wij hadden gegeven.. en dat was.. een zelfgemaakte doolhof, met een kaartje eraan waarop stond "Don't give up, the Lord is with you!"
Ik denk dat de kinderen het ook leuk vonden om te luisteren en er bij te zijn.. en ik vond het eigenlijk ook erg leuk.. volgende week is het mijn beurt om te spreken.. en ik ben van plan om er een leuk spel in te verwerken zodat het niet alleen een woord is maar voor die kinderen ook een leuke chapel is met een grappig spel.. zodat ze er naar uit zullen kijken voor de volgende chapel.. any ideas?? over joseph genesis 38,39...
ideas much appreciated <3

lots of love .. en k zal snel weer iets schrijven..
god bless you all <3

  • 31 Januari 2014 - 21:41

    Mum And Dad:

    Leuk allemaal joh! Geniet zondag maar lekker van een middagje zwemmen, liefs en be safe!

  • 19 Februari 2014 - 10:50

    0ma Zoutman:

    lieverd
    ik zie jou al op zo,n scoda niet te hard hoor.
    kan je die huren en is dat duur? ga je wel eens naar de missie
    en zie je Artur dan? heel veel liefs oma en opa.
Mirthe

ik ben Mirthe, en ik ga op reis naar uganda. ik heb een baan gevonden op een internationale school, ik zorg daar voor de peuters 2-4 jaar.

Actief sinds 01 Sept. 2013
Verslag gelezen: 250
Totaal aantal bezoekers 12518

Voorgaande reizen:

01 September 2013 - 01 Juli 2014

mijn avontuur in uganda

Landen bezocht: