super hottt season!!! - Reisverslag uit Kampala, Oeganda van Mirthe Boom - WaarBenJij.nu super hottt season!!! - Reisverslag uit Kampala, Oeganda van Mirthe Boom - WaarBenJij.nu

super hottt season!!!

Door: mirthe van den boom

Blijf op de hoogte en volg Mirthe

22 Februari 2014 | Oeganda, Kampala

hai hai allemaal, sorry for the delay in het schrijven,, maar het geen tijd gehad om internet te gebruiken..

ik heb een nieuw internet cafe gevonden, en het is hier super mooi en het werkt tot nu toe allemaal hartstikke goed :)
de laatste maand is zo ontzettend heet geweest het is zeker en sowieso dry season, het heeft voor 3 weken nu niet geregend, dat is echt vet lang en gewoon ook heel droog! het is heerlijk 27 graden maar het voelt echt als 32!!!
zo warm is het..

op de school gaat het nog steeds goed, en ik ben blij daar.. :)
we hadden weer 10 minuten gesprekken op school, en ook die gingen allemaal goed,, ik was best nerveus over een van mijn kindjes want hij kan meer uitdaging gebruiken,, en ik dacht dat de moeder daar echt iets over ging zeggen.. maar dat deed ze tottaal niet, ze was hartstikke blij met alles en hoe ik alles deed en dat ik hem ook de sounds ga leren. en dat ik hem absolute ready wil maken vboor schrijven voor volgend jaar en heen en weer tellen van 0 naar 10 en terug tellen enzo..
dus daar was ze helemaal blij mee..
ook alle andere ouders waren erg tevreden met hun kind en hoe het ging.. echt een blessing.

verder heb ik weer zitten kijken voor baby homes en day cares enzo.. en heb ik er een gevonden die we goed klonk en ook voor de age range.. hij heet mama day care centre from 3 months - 3 years ik ga denk in deze weken hier langs gewoon kijken hoe het is en hoe het hier werkt gewoon kijken en misschien vind ik wel een plek waar ik bijvoorbeeld in de weekends bij kan helpen.. dat lijkt mij wel wat.. dan heb ik de grote kids op acacia en de kleintjes die mij ook echt helemaal happy maken.. :) please pay for me that God will show me more homes.. and pray that he will lead me.

ik ben nu in mijn spring break.. heerlijk trouwens.. ben al gaan zwemmen ik ga denk ik snel ook even naar de kapper want ik heb echt ontzettende gespleten haarpunten, gewoon helemaal dood!
ook ga ik eindelijk een fotoboek kopen en mijn fotos uitprinten ik wil eindelijk dit nu gaan beginnen.. seriously ;)
ook ga ik vanaf nu echt serieus sparen ik wil at least elke maand 400 000 shilling sparen van de 700 000 die ik krijg dat is zon 120 euro sparen.
want ik will gewoon ook nog ooit graag naar tanzania en botwana enzo maar dan moet ik er wel voor sparen.. haha :)

anyway am doing fine ik had een beetje last van cough dat uiteindelijk een soort asthma was.. dus moet voorzichtig zijn niet te veel rook in te ademen enzo. :( maar other then that av been gud :P

maar ik zal jullie snel weer schrijven
prayer request: that i will learn to understand God speaking to me, that he will show me more of his plan for me through dreams, and to get closer and closer to him as never before! <3 i love Him.

be blessed all of you and i miss u dearly!

  • 22 Februari 2014 - 18:21

    Mama:

    Hoi mirthe
    Wat maak je toch een hoop mee
    Heel veel zegen bij het vinden van je weg met de Heer
    Heel veel liefs

  • 22 Februari 2014 - 19:28

    Tanja:

    Leuk om steeds weer iets van je leventje daar te horen!
    xxx


  • 26 Februari 2014 - 08:09

    Karlijniejjj:

    leuk man!!!!! Maar i will pray for you alot! XXX much fun there and i will keep thinking about you

    kisses from your little sister
Mirthe

ik ben Mirthe, en ik ga op reis naar uganda. ik heb een baan gevonden op een internationale school, ik zorg daar voor de peuters 2-4 jaar.

Actief sinds 01 Sept. 2013
Verslag gelezen: 226
Totaal aantal bezoekers 12524

Voorgaande reizen:

01 September 2013 - 01 Juli 2014

mijn avontuur in uganda

Landen bezocht: